tag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post5745586180757361713..comments2024-03-06T12:31:17.296+01:00Comments on Kieszenie jak ocean: Muza dziesiąta i półewenementhttp://www.blogger.com/profile/01278117370669167936noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-35299736115909765032013-10-20T22:48:52.431+02:002013-10-20T22:48:52.431+02:00Całkowicie się zgadzam co do Sherlocka. Genialny s...Całkowicie się zgadzam co do Sherlocka. Genialny serial, genialna scenografia, genialne aktorstwo. Szkoda tylko, że trzeba czekać tak długo na kolejny sezon.Martanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-18207833486796396002013-10-19T23:40:29.158+02:002013-10-19T23:40:29.158+02:00Mielibyśmy ochotę, :)
Miło tu. Mielibyśmy ochotę, :)<br />Miło tu. magdanazimnohttp://magdanazimno.benoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-70836885866680074062013-10-18T20:07:39.583+02:002013-10-18T20:07:39.583+02:00Oczywiście miała być Kompania:-)Oczywiście miała być Kompania:-)Melkahttps://www.blogger.com/profile/01525813812542574745noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-53245398236211868492013-10-18T13:19:24.873+02:002013-10-18T13:19:24.873+02:00Ostatnie zdanie jak stworzone dla mnie - po przecz...Ostatnie zdanie jak stworzone dla mnie - po przeczytaniu o DH i LOSTach miałam ochotę spytać: a teraz? teraz co oglądasz?:)jagodziankanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-36302990292149235782013-10-18T09:43:32.338+02:002013-10-18T09:43:32.338+02:00Na pewno Archiwum X - nigdy wcześniej nie widziała...Na pewno Archiwum X - nigdy wcześniej nie widziałam czegoś podobnego. Niestety po kilku sezonach przestał zaskakiwać, a jednocześnie w telewizji pojawiły się podobne produkcje. Takim naprawdę wyjątkowym serialem jest Twin Peaks - niby oklepany motyw (śmierć młodej dziewczyny i poszukiwania sprawcy), ale jak podany!. David Lynch jest nie do podrobienia. Imaginarium Chttp://imaginarium-c.blogspot.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-54559016417405460752013-10-18T07:39:17.551+02:002013-10-18T07:39:17.551+02:00Dla mnie pierwszymi serialami, które ogladałam z z...Dla mnie pierwszymi serialami, które ogladałam z zapartym tchem były Twin Peaks i Przystanek Alaska:-) potem oczywiście Seks w wielkim mieście i DH. Potem była Kampania braci, Prison break. Nie ogladałam nigdy Archiwum X, Lost, Soprano czy Gry o tron. Jakiś czas temu obejrzałam Six feet under i jak na razie to dla mnie najlepszy serial. Dexter, Mad man sa dobre w pierwszych może trzech sezonach a potem zaczynaja męczyć. A no i dr House:-) a propos house to jeszcze House of cards ( z niecierpliwościa czekam na kolejny sezon). Jeśli chodzi o Breaking bed to nie polubiliśmy się ale z Sherlockiem to i owszem jednak w tym wypadku wolę Elementary czyli wersję amerykańska. Oczywiście teraz przypomniał mi się Killing i tu wygrywa zdecydowanie wersja szwedzka. Tak na marginesie to ja jestem fanka skandynawskich seriali. Obecnie dzięki Tobie ogladam Downton Abbey i jestem pod wrażeniem. Przyjemnego dnia, pozdrawiam!Melkahttps://www.blogger.com/profile/01525813812542574745noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8137739309110953234.post-1194706585100263442013-10-17T23:09:47.499+02:002013-10-17T23:09:47.499+02:00Dla mnie przełomem były DH, bez dwóch zdań :) Do d...Dla mnie przełomem były DH, bez dwóch zdań :) Do dziś wypatruję tych aktorów we wszystkich innych produkcjach.Anonymousnoreply@blogger.com