poniedziałek, 21 września 2009

Pawie i hafty

Pod tym malowniczym tytułem kryją się kolejne znaleziska ze sklepu Rockett St George;) Tym razem na tapecie – tapeta (kto by pomyślał?) we wzór pawich piór, które z daleka prezentują się całkiem geometrycznie. Poza tym – ręcznie haftowane poduszki (jak czytamy – do całowania i przytulania) oraz jaśki z różnymi nadrukami. A w formie bonusu - poduszka a'la disco-kula;)
P.S. Tak, myślę o poduszkach, bo chce mi się spać, gdyż jest poniedziałek;)

P.S.2 Tak, tytuł oddaje mój entuzjazm względem pracy, do której wróciłam po tygodniowym urlopie;)

1 komentarz:

  1. Takie stylowe poduszki potrafią przemienić całą sypialnię. Ja bardzo często zmieniam dodatki w swojej sypialni. Dzięki temu, że kupiłam piękne, klasyczne łóżko na https://senpo.pl/lozka/ wszystkie dodatki pasuja do mojego wnętrza i co chwilę mam odmienione wnętrze.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.