czwartek, 8 kwietnia 2010

Ale babeczki!

Dokładnie miesiąc po Dniu Kobiet (podobno jubileuszowym, bo setnym) zamieszczam receptę na babkę z wdziękiem;-) Zdjęcia pochodzą ze strony Bake It Pretty – sklepu, który specjalizuje się w fantazyjnych akcesoriach do pieczenia.

Prawda, że słodkie?:-)

Mnie najbardziej podobają się modele kraciaste i w pepitkę – ale myślę, że i bardziej drapieżne desenie znajdą swoich zwolenników;-) Więcej na stronie sklepu – polecam przejrzenie kategorii Decorate, bo pomysły twórców są naprawdę zaskakujące. Czy wpadlibyście np. na to, by kremowe babeczki udekorować jelonkiem, krasnoludkiem lub... gramofonem?:-)

Suplement:
przejrzałam całą ofertę sklepu i muszę sprostować ostatnie zdanie. Na nic krasnale, na nic płyty winylowe – prawdziwym przebojem będzie tort czy babeczka, którą zwieńczy... Sexy Steve!;-)


8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie, to wolę baby... wielkanocne :P A poza tym to nawet nie babki, a co jedynie babeczki - Madeleines, wolę nasze Zochy, Krychy i Marychy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Trzeba tylko nauczyć się piec babeczki.
    Albo nie! Można przecież udawać, że się umie i się piecze i wszystkim niesamowicie smakują i jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! tylko, ze nie do kupienia w Pl :( a ja od jakiegos czasu szukam form na muffiny, moze ktos wie, gdzie takowe dostac ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dolce, można też udawać, że się umie - i wrzucić zdjęcia na bloga, sugerując, że niby jest się takim wtajemniczonym w sztukę cukierniczą;-)

    Ogiu, zaczęłam szperać po sieci i szukać czegoś dla Ciebie... i natknęłam się na dwa inspirujące znaleziska!

    1. Foremki, których zdjęcia zamieściłam powyżej, mają polską nazwę - PAPILOTKI. Czy tylko ja o tym nie wiedziałam?;-)

    2. W polskich sklepach można znaleźć równie ładne wzory, np. tutaj:
    http://www.aledobre.pl/80,Pieczenie/2-353,Papilotki_do_wypiekow/?srt=2&pp=0

    Mam nadzieję, że coś wpadnie Ci w oko, Ogiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczam, że zignorowano mój komentarz :P Ale żądam (od żądz ;)) Sexi Steve'a (wiemy co za Steven z niego :P)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie! spełniłaś takie moje małe marzenie można powiedzieć ;) a papilotki? pierwsze słyszę ;) stawiałabym raczej na papierki do robienia papilotów, czy coś w tym stylu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa swietne...! jak znajde to kupie, dzieki... M

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogiu, w takim razie bardzo się cieszę. I zaczynam utwierdzać się w przekonaniu, że skoro znam już sklep z papilotkami, muszę w końcu upiec jakieś babeczki czy mufinki;-)

    Mamsan, powodzenia w kulinarnych szaleństwach :-)

    I cóż... To chyba już wszystkie komentarze, prawda?:-P

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.