piątek, 2 kwietnia 2010

Napisz mi pisankę!

Myślałam, że ceramiczne słuchy będą ostatnią notką przed świętami, ale dziś natknęłam się na wyjątkowo inspirujący tutorial. Zauroczył mnie na tyle, że zastanawiam się, czy nie wysłać w przyszłym roku podobnych życzeń do swoich znajomych... A może jest jakaś inna okazja, niż Wielkanoc, by podarować paczuszkę-wydmuszkę?:-)

Wykonanie niekomercyjnego "jajka z niespodzianką" jest proste. Wystarczy przygotować tradycyjną wydmuszkę, ozdobić ją według uznania (poniżej błękit i groszki – choć te groszki to akurat wydają mi się doklejone w fotoszopie;-), a następnie – na niewielkim wycinku papieru – wypisać życzenia dla adresata pisanki.
Choćby O kurczę, już święta! Albo Życzę Ci kury znoszącej złote jajka!
Ogromnie podoba mi się pomysł, by do odczytania życzeń konieczne było stłuczenie pisanki. To niemal jak W ra
zie potrzeby zbić jajko!:-)


Autorami koncepcji i zdjęć są twórcy sklepu presentandcorrect (którego asortymentowi można by zresztą poświęcić oddzielną notkę). W każdym razie pomysł na przekazanie życzeń oryginalny – i znacznie ciekawszy niż ta niedorzeczna inicjatywa jednej z warszawskich agencji reklamowych. Zdrowych, wesołych, moi drodzy:-)

7 komentarzy:

  1. rewelacyjne jaja!
    ja miałam nieco inny pomysł na wykorzystanie jaj, ale ten też jest swietny: odgapię za rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Groszki, owszem, photoshopowe. Szczególnie, że zniknęły po rozbiciu jaja :) Za rok wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazu, rzeczywiście - nie zwróciłam uwagi, że na skorupkach brak kropek:-) Miałam jedynie wrażenie, że w porównaniu z całą powierzchnią wydmuszek, na której różnie układa się światło, grochy są zbyt jednolite i wycyzelowane:-)

    Veronico, zdradź, na czym polegał Twój pomysł!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Veronica... czy to są dzieci nienarodzone? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. szloma to artystczna wizja kujczaczków ;-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, kurczę, fajne kurczaki. Nienarodzone kurczaki, niewyklute dzieci... Co jeszcze może tu spotkać człowieka wrażliwego i pełnego uprzedzeń?.. Ech..

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.