czwartek, 8 kwietnia 2010

Za chwilę dalszy ciąg programu

Kto pamięta ten program, temu nie trzeba niczego wyjaśniać – dodam więc tylko, że Za chwilę dalszy ciąg programu ukazało się na DVD! Miałam szczęście otrzymać je w prezencie urodzinowym od Magdy i Pawła, więc z radością rzuciliśmy się z R. w wir oglądania.

Na razie mamy za sobą pierwszy seans (zestaw obejmuje trzy płyty), ale to wystarczyło, by przywołać parę pięknych wspomnień... Krzysztof Materna w roli siostry Ireny okazał się jeszcze bardziej rozbrajający, niż zapamiętałam!
Dla niewtajemniczonych – cykl Za chwilę dalszy ciąg programu składa się ze skeczy w wykonaniu Wojciecha Manna, Krzysztofa Materny, Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka. Wśród nagrań znajdują się krótkie dialogi, dłuższe, aranżowane sceny (np. z udziałem Manna jako medium-hochsztaplera ;-) oraz parodie rozmaitych programów telewizyjnych.

Niektóre nagrania wydają się realizowane bardzo amatorsko (przypominają mi nasze próby w studiu filmowym AVE ;-), poziom pomysłów, trzeba przyznać, bywa różny – ale każda scena wywołuje co najmniej uśmiech. Dla mnie bezkonkurencyjni pozostają siostra Irena i jej autoperswazje podczas strajku okupacyjnego (Nie denerwuj się, Irenko, okupuj... Jesteś dzielna, Irenko.) oraz Wojciech Mann jako hostessa pląsająca po studiu Koła Fortuny... To jest, przepraszam, Kręgu obfitości.

Polecam przypomnienie sobie ZCDCP – czy to z płyt, czy na Youtubie :-)

4 komentarze:

  1. nie no! ja uwielbiam za chwilę!
    i uwielbiam manna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Veronico, cieszę się, że pamięć o "Za chwilę" żyje w narodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, tylko te dvd to jakiś zestaw skeczy, nie zaś całych odcinków.. mi udało się zgromadzić ponad 60 odcinków w całości (różnej są jakości, to prawda, ale zawsze) - podobno teraz Comedy Central emituje całe odcinki, ale 1. nie oglądam tv, 2. nie pojawiło się eszcze do ściągnięcia w necie..
    z tych moich 60 odcinków robiłem 2dvd+ okładkę i znajomi mieli grajdę niebywałą taki prezent dostając..

    p.s. szukam "Mądrej głowie dość dwie słowie" też duetu M&M (mam tylko 2 odcinki na vhs jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, g8, płyty obejmują zestaw wybranych skeczy. Na Comedy Central również widziałam parę odcinków - skoro Ci zależy, może warto przełamać się z oglądaniem telewizji? ;-)

    Co do samodzielnie przygotowanego DVD - jestem wielką orędowniczką własnoręcznie wykonanych prezentów, więc zazdroszczę Twoim znajomym :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.