wtorek, 10 stycznia 2012

Wróżby ze statystyk

Jako że rok 2012 jeszcze się tak całkowicie nie rozpanoszył, postanowiłam wysnuć sobie noworoczną wróżbę. Jednak zamiast kart Tarota czy konstelacji gwiazd – frazy, które doprowadziły internautów do Kieszeni!

Co tu dużo mówić, główny przekaz jest raczej pesymistyczny:
Co z tego że na Titanicu wszyscy byli zdrowi

bardzo brzydkie kwiaty we włosach

chochlą po łbie


Ale
pozytywną nutę przynoszą:
buddynizm dobra karma

złote myśli o oceanie

Jest i trochę rozrywki, bo wygląda na to, że czekają mnie:
majtki w balonach


Rok zapowiada się towarzysko – swoją obecność zaanonsowali:
mężczyzna widmo

prostytutka z dwoma głowami

figa że fest

żuk vs. chrabąszcz


A Wam dedykuję przepowiednię:
zielono w głowie i chodaki holenderskie

Radosnego roku! :-)

5 komentarzy:

  1. Ten buddynizm to jakiś dobry deser musi być! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majtki w balonach :)) Ciekawe o co chodziło autorowi tej frazy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawia mnie ten buddynizm - mam torbę z dokładnie tą frazą. Czyżbyś pisała o Milimetrze, a mnie umknęło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Olgo, nie pisałam - sama czasem nie mogę dociec, jakim niektóre frazy doprowadziły do Kieszeni :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.