piątek, 15 kwietnia 2011

Przytuli pan w tulipanach?

Komu mało wiosny, ten z pewnością uśmiechnie się na ten widok. Holenderskie tulipany w całej krasie!
Prawda, że obłędne? Więcej zapierających dech w piersiach ujęć – oraz garść informacji o holenderskich tulipanach (podobno najpiękniej kwitną w maju) – znajdziecie tutaj. A ja dopisuję sobie Holandię do długiej listy miejsc, które chciałabym odwiedzić... Choćby w takich szpilkach! ;-)
Chodaki, że ho-ho, czyli klompen na obcasach!

P.S. Czwartek spędziłam w całości na uczelni – było wyczerpująco, ale przyjemnie. Spotkałam parę osób, z którymi nie rozmawiałam od czasów studiów (i z którymi wczoraj miałam okazję wymienić się uwagami o kinie, konferencji czy... Japonii ;-). Poza tym –  wysłuchałam mniej lub bardziej porywających referatów o literaturze i sztuce różnych obszarów świata (świetna była np. prezentacja o kulturze indyjskiej). Dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki za mnie :-) Miłego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! I już za tydzień jadę do Rodziców! (Mama też kocha tulipany.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty rzeczywiście magnetyzujące... Ale ile tam musi być robactwa!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te tulipany. Dlaczego jak ja byłam w Holandii, to nic nie kwitło, tylko padał smętny deszcz ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzice w piątek jadą do NL, pierwszy raz od 12 lat będą tam na wiosnę, zwiedzą też Keukenhof (mam nadzieję, że tym razem tato nie zgubi się :)). Eh, zazdroszczę im.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, niesamowite!a Holandia też jest na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanfan Tulipan---Kolorowo kolorujesz w kolorowym kraju.Czwarta fota hm intrygująca?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanfan Tulipan.W kolorowym kraju kolorowo kolorujesz.A czwarty kolor hm intrygująco kolorowy:):):)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.