środa, 20 kwietnia 2011

Ludzie listy piszą (czyli czy inicjał istnieje?)

Być może niektórzy z Was zauważyli, że w prawej kolumnie Kieszeni pojawił się adres mailowy: kieszenie.jak.ocean@gmail.com – korzystajcie z niego, jeśli macie ochotę skontaktować się ze mną poza łamami bloga. Do tej pory otrzymałam m.in. komentarze do cyklu 13 kroków, uskrzydlającą wiadomość od Uli oraz frapujące pytanie... czy R. istnieje ;-) Zapraszam!
Obrazek wyszperany dawno temu na blogu pantuniestal

Tymczasem – nadal w temacie interakcji z czytelnikami bloga – garść świeżych odkryć z wyników wyszukiwania. Pamiętacie notkę o poliraksie? Zauważyłam, że od czasu jej zamieszczenia, sporo osób trafia do Kieszeni szlakiem frazy: co to jest poliraksa albo co to znaczy poróżniła nas zajępoli raksy twarz ;-) Cóż, cieszy mnie, że blog zyskał wartość edukacyjną!

Z kolei niedawno w telewizji pojawiła się reklama mopa z utworem Mój jest ten kawałek podłogi w tle. Pomijam już kwestię, czy pomysł spotu jest trafiony – ale odtąd zauważyłam w Kieszeniach wzmożoną aktywność frazy: reklama z uuu jestem kawałek podłogi. Widzicie, nie jestem jedyną błądzącą osobą w narodzie ;-)

Oczywiście oprócz cytatów piosenkowych, w statystykach Kieszeni znajdują się i inne perły wyszukiwania, np. czciciele drzew, plakaty o jezusie, pupa matrioszki czy Półnagi pułkownik półciężarówką półprodukty woził, a gdy po północy w pół-przysiadzie stawał. Serio:-)
Czasem naprawdę trudno mi dociec, do jakiej notki się odnoszą. Aha, urzekła mnie również matrioszka pin-up – spróbujcie ją sobie wyobrazić! :-)

P.S. Więcej z archiwalnych statystyk znajdziecie tutaj i tutaj.
Tymczasem zbliża się Wielkanoc, więc zadanie domowe dla czytelników Kieszeni brzmi: przypomnijcie sobie pieśni wielkanocne, których słowa przekręcaliście w dzieciństwie ;-) Życzenia będą później.

6 komentarzy:

  1. nie wielkanocne, ale strasznie mnie frapowało
    "ta szęta za wysoko..." dziś już wiem, że stokrotce chodziło o skrzydlate :)
    "tu ptanocą jeż", ech te ptanoce :)
    K

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też śpiewałem 'tu ptanocą jeż'!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. "naród niewierny trwoży się przestrasza, Nadcudio nasza, aleluja!" ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szloma, "Nacudja" to jedno z legendarnych pieśniarskich imion w Polsce;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam, że "alleluja" to znaczy "ale leje".

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.