poniedziałek, 25 stycznia 2010

Na dokładkę – zakładki!

Co jeszcze – oprócz okładki i ilustracji – może decydować o oprawie graficznej książek? Na odpowiedź wpadł Igor Udushlivy, który stworzył takie pomysłowe zakładki:


Każda zakładka występuje w zestawie z dopasowaną tematycznie obwolutą. Mnie najbardziej podobają się Moby Dick i Shot... choć Alicji czy Holmesowi też nie brakuje wdzięku:)

Znalezione na blogu projektanta – Icoeye, gdzie możecie obejrzeć więcej wzorów zakładek, ale i zapoznać się z innymi przedsięwzięciami Udushlivy'ego.

7 komentarzy:

  1. Fajne! Ja strasznie lubię zakładki, są dla mnie dopełnieniem czytania. Zazwyczaj mam jedną na jakiś czas, ale gdy tylko natknę się na jakiś wyjątkowy eksponat, nigdy nie mogę się powstrzymać przed zakupem:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że brzmi to durnie, a nawet (bójsięboga) znamionuje jakieś problemy psychiczne, ale muszę, muszę, po prostu muszę napisać, że zakochałam się w niniejszym blogu i odwiedzać go będę często, a nawet częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inez, rozumiem Cię, bo sama nieraz zachwycam się zakładkami widzianymi w sklepach papierniczych czy na różnych kiermaszach rękodzieła. Niestety, należę do tych, którzy gubią drobne przedmioty, więc los zakładek-cudeniek byłby u mnie niezbyt szczęśliwy;)

    Zozik, serdecznie dziękuję - i zapraszam do zaglądania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, tylko niestety zachęca do odkładania czytanej książki, żeby było widać śliczną zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo!!! I jaki smutny "Moby Dick" :) Ja zaprojektowałem zakładkę do książki "The Breast", chcesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dolce, to prawda - bardziej służą ekspozycji książki, niż lekturze:)

    Szloma, zapominasz, że tę okładkę (bo to była okładka, w dodatku na płytę - misternie zaprojektowana na arkuszu papieru świątecznego:) już od Was dostałam;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. A no tak :P "Misternie" (to chyba ma jaki związek z misterium?:P) to dobre słowo... rysowałem z wywalonym jęzorem :P Mrrrrrrrrrrrrrr :P

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.