wtorek, 9 listopada 2010

Dwie setki dla zdrowia

Wielkimi krokami zbliża się dwusetna notka w Kieszeniach. Z tej okazji – podobnie, jak przy pierwszej setce – postanowiłam przytoczyć wyrażenia, poprzez które internauci trafiają na tego bloga. Pominę rzeczowe i przemyślane frazy typu Majgull Axelsson recenzja czy Marianne van ooij prace (choć takie wejścia na co dzień najbardziej mnie cieszą), a przedstawię słowa, które zagubionych poszukiwaczy wywiodły w pole... ;-)
Oto więc obiekty pożądania internetowych wędrowców!
recenzja Emmanuelle
– rysunki boki zrywać
imie Zenia dla chłopca
– raczkowski ocean psiej kupy
(?!)– jak szyć groteskowy strój (co linkuje u mnie do notki o Borysie Szycu – szyć/ szyc ;-)
grzyby z lidla
– cielę z dwiema głowami naraz
dwa ruchanka (najpierw osłupiałam, ale potem dotarło do mnie, którędy ta fraza prowadzi do Kieszeni... kto pamięta? ;-)
drużyna kartoflarzy
maszynistka strój karnawał
trzeba kręcić monitorem (to chyba od tego ;-)
apetyt na kosmate myśli
śledzie bez woody (proszę ;-)
co znaczy distribution areas (Larsson się kłania ;-)
– 52 lata a zanurza mankiety w zupie

– kieszenie na zimę
– żona lubi stare filmy co robić
(pytanie chyba do R. ;-)
lampa pasiak oświęcimski (domyślam się, że czytelnik trafił u mnie na tę notkę, ale jego fraza wciąż mnie zatrważa...)
Na zakończenie mój faworyt w kategorii kina: 
– przypadek harolda pricka – recenzja
A Wam które się najbardziej podobają? :-) Do usłyszenia przy trzysetce!
Którędy przychodzą do mnie wielbiciele Harolda Pricka? ;-)
Ilustracja: ceramiczny kalosz, stojak na parasole.

5 komentarzy:

  1. Aż zakręciłam monitorem ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać: kto googluje, ten błądzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał, że wszystko co zostanie po Morgensternie to "dwa ruchanka". Gratuluję dwóch setek :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Inez, najwyraźniej ;-)

    Besame, dzięki! Co do Morgensterna - rzeczywiście, gorzka prawda. "Dwa ruchanka" i banalny Żurek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój faworyt: cielę z dwiema głowami naraz :)))

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie w Kieszeniach.